Tävlingar!

För ett tag sen lovade jag mig själv att ta del av så många tävlingar jag kunde, typ korsordstävlingar, bloggtävlingar och tävlingar i tjejtidningar m.m. Jag tänkte liksom att om man tävlar 1 gång om dan så måste man ju vinna ganska mycket, det ökar ju chanserna iallafall. Men energin tog slut. Men nu så! Jag hittade fyra tävlingar, en på Fokis.se, heyli.blogg.se, Skonamig's blogg och en på Agnelicious.devote.se, som jag deltar i och tänker tipsa er om!

Fokis.se's tävling: Vinn en outfit från Melba.se
Tävlingsregler:
Gå in på Melba.se.

  • Välj ut produkter till en outfit.
  • Spara bilderna (print screen) och sätt ihop dem till ett snyggt kollage! (Ungefär som bilden här ovanför.)
  • Maila bilden med kollaget till: [email protected]
  • Kommentera här om ni deltar i tävlingen!

Här tävlar ni!


Agnelicious.devote.se's tävling:
Vinn armband från Tokyo Jane

Allt ni behöver göra är att skriva en kommentar med erat mail i kommentaren. 
Här tävlar ni!


Heyli.blogg.se's Tävling: Vinn ett armband med en bokstav

Kommentera på hemsidan och invänta mail :)
 


Här tävlar ni!


Skonamig's blogg tävling: Vinn ett par valfria skor!
 
Gör ett inlägg om skonamig.se och länka på http://skonamig.blogg.se/ 

Här tävlar ni!

Om jag hade vunnit ett par skor på Skonamig så är det definitivt svårt att välja, dom har ju sjukt snygga skor! Och såå många olika typer att välja medan. Dessa 5 är mina favoriter, men måste jag välja tycker jag nog de vita "Glow" är snyggast, med platå och hög klack!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Åh, gillade de svarta längst upp till höger. Riktigt snygga!

2010-05-31 @ 19:46:47
URL: http://bymarlees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, gillade de svarta längst upp till höger. Riktigt snygga!

2010-05-31 @ 19:47:14
URL: http://bymarlees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0