ahum

åååååh vilken lång dag, jag är supertrött! Har varit på skyttet i dag, det gick väldigt bra faktiskt, fick typ nästan bara 9or, men inte någon 46a än, men snart så! Mathias fick två guld serier, jag är såå avis. Men jag tror faktiskt att jag kommer få det snart. Ivor visade även en magnum och lite andra coola vapen som vi kan få testa nästa gång. När vi kom hem, vid typ 9, så lagade jag Kycklig Gordon Blue med sås och pasta och sallad. SUPERGOTT!!
Det blev även över så vi kan ha de till lunch imon me. Nu kollar vi på Sverige-Franrike , och zappar ibland över till Cougars eller vad det heter.
Såhär ser jag ut just nu, inte för fager;

I min coola alien hoodie, den har alltså två luvor.

Var ju även på gymmet idag med Dragana,måste bli bättring på det där denna och nästa vecka. Känner verkligen att det är superkul och skönt att vara där, bara PISStrist att ta sig dit. Men idag fick jag lyxig skjuts med Dragana :D Vi körde på crosstrainer, like utfall med vikter och massa styrketräning på mage, ben, rumpa m.m. DUKTIGT!! Ska och måste åka dit oftare!! Förra veckan var jag typ där varje dag men denna blev det svårare, dock pga att jag var lite sjuk och så , då ska man ju inte träna.
Nehe, nu ska jag steka färdigt lite kyckling så vi kan äta de till lunch imon. Har ju lektion imon, :( uusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0