de senaste dagarna...

så va har jag gjort sen sist?

jaa varit på Vårdscentralen, rönkat foten, säger bara svensk sjukvård är inte så bra som i Vietnam, får vänta flera veckor eller månader på resultat, dåligt! men aj aj aj så här kan de se ut;


Efter 5 år ligger det tydligen en benbit som inte riktigt borde vara där och som ortopeden ska bedömma om den ska bort eller inte, om 3 mån. kuuul :D men annars gick de bra och har lyckats gå till gymmet (fast jag cyklar men du fattar) typ 3 gånger denna veckan! simmat 1 km två tillfällen, med fettos som skapar vågor :S hehe samt gått lite lungt på löpmaskin, vågar inte springa med foten än. Lyckades även pumpa cykeln så nu går de som på räls, haha.

Vi hade redovisning i fredags och det gick okej, var super nervös men vi lyckades plöja oss igenom den. Var riktigt trött efteråt då vi va i skolan från kl 8 till kl 14 och spenderade hela tiden att lyssna på liknande presentationer. Sedan stack jag in till stan, shoppade lite med Sandra och köpte snygga Adidas byxor på Stadium :D visar senare. Hade en mysig fredagseftermiddag :)

Lite filmmaraton och grannbesök senare så hade jag inte fått någon sömn, helt rubbad denna helgen :/ och spenderade Lördagen med massa prat, fiskning och skoluppgifter tills nu, kl 23:14. Jag och Dragana sitter och tittar på någon film, med Julia Roberts (love her!) och Hugh Grant. ROMANTISKT!!! Har lite ångest för att hela helgen försvann och att jag imorgon ska behöva ta itu med disk, tvätt och mera läxor. Hoppas min måndag blir en bra dag, hoppas verkligen det!!! Får dra av en ögonfrans och blåsa på den för att kunna önska mig en bra vecka :D 

Imorgon ska jag som sagt städa lite, tvätta, handla filmjölk och chillikrydda, jobba på uppgiften, och skjuta lite luftpistol. 





















by the by, behöver lägenhet i Halmstad, vill du ge mig en? :)

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0