ZARA

funkar Zara.se eller Zara.com för er? För mig funkar det inte alls, det stod innan att jag skulle ladda hem senaste flash player och det gjorde jag, men det fungerar fortfarande, fast nu får jag inget felmedelande. ?? . Jag som så gärna vill in på Zara och se vart jag kan hitta min drömkavaj. Isabell! finns Zara i Helsingborg?


ååååh
sådan kavaj vill jag ha, lång modell, figursydd, helst svart. Skiter i vilket märke eller vilket skick, jag måste ha en! Denna från Zara, bilden ovan, tagen från Kenzas.se, är perfekt. Kostar 549 kr.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv: Ja dem är grymt vackra!

Om du kollar på texten under bilderna och trycker på den så kommer du dit bilderna är ifrån.

2010-06-02 @ 14:58:55
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

sv: Oh tack så jättemycket (A) blir alltid glad över sådana kommentarer! :D Kul att du gillar dem ^^



Hur är det med dig annars då?

Jag vill också ha en sån kavaj!

2010-06-02 @ 23:23:18
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0