sommar

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Jag spenderar oftast sommaren i vår sommarstuga vid Västervik så jag måste säga där, iallafall vid havet är ett måste! och vid naturen såklart :)

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
Åker ut med båten till en ö med en vän, engångsgrill, handuk och lite käk. Sedan stannar vi där hela dagen, solar, grillar och badar!

3. Vad lägger du hellst på grillen?
KÖTT! Kyckling, potatis, men helst marinerat kött.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Min kompis från England kommer hit (till Halmstad) och vi ska resa runt lite samt åka till Danmark och träffa andra vänner från Vietnam. Sedan ska jag åka till England och hälsa på henne. Resten av sommaren spenderas i Halmstad och i sommarstugan i Västervik. I slutet på Augusti ska jag till Halmstad och vara aktiv i högskolans nollning :)

5. Dina bästa sommarfärger?
Korallrosa, turkos, och vitt (snyggt till brännan!)

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Jordgubbar, potatis och gräddfil, sol, mygg, plocka bär, ha flytväst, lägga ut nät, doft av alger/tång

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Allt seglande till Hanö som vi gjorde :) Guuud vad härligt det va!

8. Havet, sjön eller poolen?
Havet eller poolen, inte sjön, bläh.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Isglass (cola eller pigelin) eller typ knäck/choklad i bägare/strut.

10. Vart går din drömsemester?
Just nu, Vietnam, eftersom att jag längtar hem. Men annars typ Hawaii, Västindien, Thailand eller liknande paradis.

fick listan från: http://sweetkaylee.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sweetkaylee

Vad roligt att du svarat, så roligt att se vad andra svarar på frågorna ;) Ha det underbart!

2010-06-14 @ 08:00:46
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0