Älmhult!

Nu är jag hemma i Älmhult igen efter en lång tågresa då jag faktitskt spenderade 1.5 timma med att läsa om organisation och blah blah blah. Ganska produktivt :) Har ätit lite mat och planerat morgondagen. Saknar Halmstad lite, mest att få göra vad man vill i lägenheten, men det ska bli kul att åka skidor här och besöka IKEA ! :D Kollar lite på IKEAS hemsida för att se vad jag kan köpa imon, behöver iaf ramar, krokar och filskål :D ska även titta in på Lindex för jag fick 50 kr att spendera där :)

Kanske inte borde prata om vad jag ska göra imorgon utan istället skriva om det imorgon, då om vad jag har gjort.

Här kommer lite bilder från förra skidturen !

vår gård, full med snö!

so beautiful :)

lilla jag

skidorna

mamma

ooops I fell...


svårt att ta sig upp...

wee! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0