April 2, 2010

Idag har varit en jobbig dag, varit barnvakt och tagit hand om gråtande ungar i 24 timmar, jag är helt slut! Men det har varit kul också, dom är ju sååå söta! Var ute och gick en sväng med söta Nicolas, som grät lite på slutet men med hjälp av min mobil så blev han tyst. Annars har jag mest bloggat, fikat på mammas goa skorpor och bytt blöjor. Nicolas har diarré så när han satt på pottan så sprutade de och han såg det såklart och blev sugen. Innan jag hann fram och stoppa honom så hade han slevat in rejält mycket bajs i munnen som han smaskade på, muums :( . Hela ansiktet va fullt av bajs ända upp till pannan och han hade bajs på händerna och benen. Han blev lite ledsen när jag tog bort honom där ifrån och skulle duscha av honom så såklart så kleta han ner min tröja också. MYSIGT!!! finns inget bättre. Har inte pussat Nicolas sen idag, som ni kanske förstår. Nu ska jag äta tacopaj, SUPERGOTT!! vilket jag också ska göra på onsdag förresten. På måndag eller tisdag ska jag göra kyckling. Sen i helgen blir det revbens battle me Johan, game on!!

Här är alla händelserna framöver:

Lördag
shoppa i Växjö med syrran, barnen och mamma
plugga

Söndag
Påskmiddag med hela familjen (typ) kl 18.30
Anne, min moster, och Jessica (min kusin) kommer också den dagen

Måndag
Påsklunch med resten av familjen som inte va med på Söndag, min bror och nya bebisen!!
Åka hem till Halmstad kanske? kl 18:53, ankommer väl typ 22:53

Tisdag
Kanske åker jag hem idag, isåfall kl 09:53, anländer 10:53
Fixa rapporten "Res Pyramiderna"
Mejla Christer om E-handels tenta
Ringa och säga upp lägenheten
Laga kyckling och spela memory
Skytte kl 18.30!

Onsdag
Grupparbete med Dragana och Isabell kl?
Gym
Tacospaj! Baka kanske?

Torsdag
Mamma och syrran åker till USA :(
Skytte!

Fredag
Gym
mat?

Lördag
Skicka in referat!
Gym

Söndag
Grupparbete S Club 7 kl 10 på statsbiblioteket
Skytte!



Kommentarer
Postat av: BabyGaGa

säga upp lägenheten!???? va ha ja missat? hahaa

2010-04-03 @ 13:19:11
URL: http://draganazivanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0